FAQ
Nejčastější otázky a odpovědi:
- Za jak dlouho bude objednávka doručena?
- Pokud zvolíte nejrychlejší doručení a zaplatíte objednávku do 13:30, bude Vám doručena následující pracovní den.
- Standardní objednávky expedujeme do 2-3 pracovních dnů po zaplacení. Doručení obvykle probíhá následující den po expedici.
- Můžu se někde na produkty podívat?
- Určitě ano! Máme vlastní prodejnu v Rostoklatech.
- Co dělat, když objednávku potřebuji doručit rychleji?
- Pro tyto případy máme možnost EXPRES odbavení (při objednání do 13:30), kdy objednávka dorazí následující pracovní den. Případně si pro zboží můžete přijet k nám na prodejnu.
- Proč není ve výběru dobírka?
- Pravděpodobně v košíku máte zboží, které by mohlo vlivem vyšších teplot podlehnout zkáze, obzvláště při doručení na výdejní místa. Platit dobírkou můžete v případě, že nás o to písemně požádáte (poznámka u objednávky).
- V zahraničí bohužel kvůli kurzovým rozdílům na dobírku platit nelze.
- Jak postupovat, když chcete objednat zboží, které momentálně není na e-shopu dostupné?
- Stačí nám napsat na email nebo messenger, my ho pro Vás objednáme a v případě dostupnosti ho do 1-2 pracovních dnů na e-shopu uvidíte skladem.
- Co dělat, když zboží (neporušené) potřebuji vrátit?
- Na e-shopu najdete formulář k odstoupení, stačí pak zboží do 14 dnů zabalit a poslat na naši adresu Rostoklaty 173.
- Kdy si můžu přijet pro objednávku s osobním odběrem?
- Jakmile bude připravena, napíšeme Vám e-mail.
- Nedorazila zásilka tak, jak měla?
- Napište nám na info@pastry.cz, problém se pokusíme ihned vyřešit.
- Co mám dělat, když je příliš velké teplo a nechci zboží ihned odeslat?
- Stačí nám napsat poznámku k objednávce, počkáme s odesláním na lepší počasí.
- Co znamená štítek Sugarlife?
- Produkty označené tímto štítkem najdete v nové knize Macarons by Sugarlife.